2015. november 3., kedd

Milani powder blush - Romantic Rose

Glamour napok. A nők nem bírnak magukkal, és vásárolni kezdenek. Ismerős sztori?

Nos, én sem bírtam elmenni a számos kedvezmény mellett, és a Milani Hungary webshopjából rögtön két rúzst, és egy új pirosítót vettem meg.

Nagyon régóta használok egy bizonyos árnyalatú visszafogott rózsaszín pirosítót a bobbi brown márka palettájáról, amelyet újra akartam vásárolni most ősszel. Aztán a sorsz közbeszólt, mert Kitti pont akkor lett beteg, mikor a kuponos napok voltak. Így maradt a webes vásárlás, és a BB árának töredékéért megvettem a hozzá legközelebb álló színű Romantic Rose-t. És milyen jól tettem!

Kellemes állagú, nem porló matt púder fogadott a tégelyben, HATALMAS kiszerelésben, csodás rózsa alakba préselve. Pigmentáltsága azonos a BB púderével, tartóssága úgyszintén.

Lehet, hogy nem ez lesz a leghasznosabb sminkterméktesz-bejegyzés a világon, de lelkesedésem határtalan a Milani márkával kapcsolatban, mert úgy tűnik végre van egy jó minőségű, és relatív olcsó alternatíva az általam annyira kedvent high end márkára!

És külön jó hír, hogy noha elvileg limitált kiadású ez a pirosító, még kapható, mindösszesen 2990,- forintért.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése