2015. április 8., szerda

piCture pOlish - Nemesis

Ezt a lakkot nem titkoltan azért vettem meg, mert a neve - Nemesis - az egyik kedvenc Star Trek filmem címe. Azé, amiben felismerhetetlenné maszkírozva először láttam Tom Hardyt; amiben Data, a kedvenc TNG szereplőm meghal; és amivel a TNG végleg véget ért.

Ennyit a geek énemről, térjünk át a lakkra!

Felkenéskor hatalmas meglepetést okozott ez a lakk, egyrészt azzal, hogy sokkal élénkebb színe van az üvegben látotthoz képest, és konkrétan vörösáfonya színe van, a barnás árnyalatot csak a lemenő nap fényében bírtam felfedezni, másrészt azzal, hogy egyáltalán nem fogta meg a körmömet (bár a PP lakkok nem szokták, de a vörösök előszeretettel színezik el a körmeimet).

Tehát adott egy csodás vörösáfonyalekvár színű jelly lakk, mikro holo pelyhekkel, amiből kettő közepesen vastag réteg gyönyörű holo hatást, és színmélységet ad, és még olyan neve is van, ami nekem sokat jelent.

Mivel limitált lakkról van szó, nem fogom sokat használni, nehogy idő előtt elfogyjon, de mindenkinek nagyon ajánlom, mert csodás színe van, ami egyáltalán nem túl sötét a közelgő tavaszhoz és nyárhoz, és szépen lebarnult bőrhöz is biztosan jól megy!

Elérhető a piCture pOlish nemzetközi hálózatában, itthon a Naillandnél.


It's no secret, I bought this lacquer because of its name. Since I'm a geek and a huge fan of Star Trek The Next Generation (TNG), I knew I had to have it! Nemesis is the last TNG crew movie in the line of the ST movies before the reboot; this is the one my favorite character, Data died; and this is the one that featured a - heavily masked - Tom Hardy.

About the lacquer: it did have a few surprises: it's way much lighter and more vivid berry shade in reall life. The brownish color that was visible in the bottle was only to be found when I looked at my nails during sunset. The other surprise - which I was really happy about - is the fact that is didn't stain my nails at all! One of the main reasons I love PP is because their pigments don't mess up my nails. So far only Bridget stained my nails (and they always get a bit yellow or orange when I use blue and red shades).

So here we have a beautiful cranberry jam shade jelly finish lacquer with micro holo flakes, nice coverage in two medium coats. While looking at the bottle you might think it's too dark for spring and summer, it comes totally alive in sunlight, and I'm sure it looks gorgeous with tanned skin.

Available at the international stockist network of piCture pOlish, like Nailland Hungary (shipping all over the EU).












10 megjegyzés:

  1. Hű, mennyi szín van benne :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván rettentő sok múlik azon, hogy milyen színhőmérsékletű lámpával világítom meg a kezemet fotózáskor, de tényleg több szín is látszik, nem csak egy sima piros.

      Törlés
  2. Nagyon nagyon tetszenek ezek a lakkok, nem tudok választani a három holo közül. De nem fogok venni, mert egyszerűen túl drágák. Én meg nem vagyok túl gazdag. :D Esetleg egy év múlva vennék (ha még mindig nagy lenne az imádat) de addigra meg nem lesznek ügye, szóval ennyi. De a képeket jó nézegetni, nekem most ez is elég. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Simán lehet,hogy lesznek még ezek a lakkok egy év múlva is, a Solar Flare-t is sokáig lehetett kapni. Addigra csak kitalálod, hogy melyik a kedvenc.

      Törlés
  3. Ebből a Vampy kollekcióból csak a Nemesis tetszik, de az kegyetlenül. Az első meglátott swatch után vágyakozom utána és minden nap nézegetem a róla készült képeket.
    Viszont megvenni nem tudom, mert egy forintom sincs körömlakkra és nem is lesz egyhamar. A 4000 forintos áron meg már kiakadtam, csak azért mert limitált, de ez van, így jártam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én drukkolok, hogy meg tudd majd valahogy venni, vagy ajándékba megkapjad, mert egy lakkszerelem nem maradhat kielégítetlenül ;)

      Törlés
  4. Nagyon jó szín ez is, de mintha hasonló lenne a Moscow is, nem? Talán ebben több a holo részecske...a képek alapján. A Desire-t megrendeltem, nagyon várom már, hogy megkapjam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel a Moscowt eladtam, nem tudok összehasonlító posztot csinálni, de szerintem egyáltalán nem olyan, mert teljesen más a finishe. A Moscow bijou holo, enyhe szórt "normál" holoval, ez meg a szokásos jelly, holo pelyhekkel és szemcsékkel, plusz egy fémesen/szaténszerűen csillogó extra finish. Tényleg különleges.

      Törlés
    2. tottál más, mint a moscow:) Csodálatos ez a lakk, és az ötödik képes swatchtartás tökkéletes, nagyon előnyös:)

      Törlés