2015. március 12., csütörtök

Smitten Polish - Nose So Bright

Aki már olvas, vagy ismer egy ideje, tudja, hogy AZ IGAZI vörös holo lakkot úgy keresem, mint kereszteslovag a Szent Grált.

Rengeteg lakkot rendeltem már, horribilis pénzekért, aztán csalódottan passzoltam tovább, mert nem volt vörös, és nem volt szivárványos.

Aztán belefutottam a mai delikvensbe, ami újraértelmezi mindazt, amit eddig a vörös holo lakkokról gondoltam.

Alap feltevés, hogy a vörös pigmentek, és a Spectraflair (magnézium-fluorid bevonatú, finom szemcséjű alumínium por) nem tudnak egymással rendesen keveredni, ezért lesz a legtöbb vörös holo lakk vagy visszafogottan holós, vagy TMRB szerűen bársony hatású, szivárvány nélkül, vagy kékes beütésű.

Amikor kézhez vettem a Smitten Polish holo lakkját, egyből csalódottan megállapítottam, hogy ez is csak egy bogyószínű kékes árnyalatú vöröses holo, viszont annak tényleg szép.
Felkentem, néztem,hogy szép, de hasonlít a Colors By Llarowe The Man In The Red Suit-ra. Aztán felkentem egy réteg Seche Vite-et, és egy perccel később döbbenten láttam, hogy vörös, igazi vörös lakk van a körmömön.
Gyorsan felkentem a többi körmömre is, és kezembe kaptam a fényképezőgépet, így egy nagyon maszatos, összekent bőrű manikűrt láthattok, egymás mellett a fedőlakkos, és fedőlakk nélküli verzióban. Hihetetlen.
Amikor "bevörösödik" a lakk, akkor viszont olyan vibráló vörös színű lesz, ami az én kis buta fényképezőgépem szenzorát kiakasztja, és minden szivárvány eltűnik a piros lakkból. Élőben marad a szivárvány, de nagyon mérsékelten.
Kettő rétegben jól fed egyébkén ez a lakk, de a vörös pigment megint befogta a körmömet.

Két napig viseltem, a végére valamiért megint kezdett visszakékesedni, számomra megmagyarázhatatlan módon. Érdekes kis lakk ez. A leginkább élethű színt az első 3, valamint a kétkezes képek közül a másodikon láthattok.

A Hypnotic Polishról vásároltam, sajnos elfogyott már azóta.


Those, who know me, or have been reading my blog for some time now, probably know that my huge quest is looking for the perfect red holo. I'm so obsessed with is as crusades were about the Holy Grail.

I've ordered many lacquers, spent tons of money (probably more on p&p than the lacquers themselves) and always ended up a bit disappointed, because they just weren't red and holo in the same time.

After googling this subject, I learned that magnesium-flouride coated aluminium just doesn't mix well with red pigments, so the end result is either something that is just berry colored (so it remains a blueish shade) or there is no rainbow effect, but a deep, velvet looking finish.

I ordered this lacquer from Hypnotic Polish, and when I received it, I immediately became disappointed, because it was more of a berry shade, not red.

Then I started applying it and after one coat of Seche Vite, the magic begun: it turned into red, but within a few seconds! So I quickly grabbed my camera and risked showing you my messy nails, before cleaning up and adding the top coat.

It became so vibrant, my camera went crazy, and the sensor was unable to capture the shade right and the rainbow in the same time. The most "real" I got are the first 3 photos and the second one showing both my hands.

I have to be honest, the rainbow is not strong in this one, but there is one! Again, the pigment is very tricky, after wearing it for 2 days, I noticed it becoming more blueish again. After removing, I did notice a bit of staining on my nails, but that's just how I am. Red stains my nails.

I am sure I'll be wearing this lacquer a lot, and I'll try it without top coat as well!












14 megjegyzés:

  1. Ez a színváltozás tényleg érdekes. Nekem tetszik a lakk, főleg, amikor nem kékes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a legkomolyabb az ebben a színváltozásban ,hogy lemosáskor meg az első szín, amit felvesz a vatta, az egy élénk narancs.

      Törlés
  2. Hú, gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is számítottam rá, hogy ennyire fog tetszeni Neked :)

      Törlés
  3. Hú, erre még nekem is elindult a nyálelválasztásom, pedig ez nagy szó! :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg eléggé vadító, szóval megértem ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép! Ez a kékesedés nagyon érdekes... Még jó, hogy nem vagyok vörös-imádó, inkább a pirosat kedvelem, különben most sírnék, amiért elfogyott. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, hatalmas mázli, hogy jutott még belőle, de pl a Darling Diva The Alchemistről már többször lecsúsztam. Pedig még arra is vadászok :)

      Törlés
  5. Hű, de gyönyörű, belülről izzó lakk, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg merem kockáztatni, hogy sokkal jobban tetszik a PP Bridgetnél (ok, nyilván tökre más finish), szóval ha belülről izzó vöröset akarok magamon viselni, akkor őt, vagy a The Mighty Red Baront fogom választani.

      Nem kell valakinek egy üveg alig használt PP Bridget? :)

      Törlés
  6. Nagggyon durva ez az izzás, kérem szépen! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés