2015. február 27., péntek

F.U.N Lacquer - Starry Night Of The Summer

Sziasztok!

A mai bejegyzés két okból is különleges.
Egyrészt ma debütál a F.U.N Lacquer márka a Naillandnél, másrészt most tőlem szokatlanul, egy balkezes poszt következik.
Az ok nagyon prózai: a kislányommal együtt lakkozunk mostanában, ő segít fotózni, és két különböző lakkot nyomott a kezembe, és ragaszkodott hozzá, hogy a kezemre "a kéket!" kenjem, a jobbkezem viszont ezüst színben csillog.

Szóval a mai áldozatunk nagyon gyorsan felugrott a sötétkék holo lakkjaim dobogójára, és már-már az is megfordult a fejemben, hogy a Summer Stargazing-nek új gazdát keresek.
A színe szerintem kicsit hasonlít a híres A-England Tristamre, de a csodálatos lineáris holo hatás, az, hogy egy rétegben fed, és a számomra legfontosabb tényező, miszerint nem fogja be a körmeimet, a nonplusultra kék holová tette nálam ezt a színt. Imádom, nem tudok betelni vele.

Az állaga krémes, tökéletesen irányítható, szupergyorsan szárad, és alig van szaga a lakknak.

Mit mondjak még róla? Ha minden F.U.N holo ilyen, én jól fel fogok tankolni velük :)

Elérhető a Naillandnél 3990 forintért.

Today's post is special for two reasons.
First, today was the debut of the brand F.U.N Lacquer at my local stockist, Nailland Hungary. Second, this is a left hand post, which is pretty unusualy by me, since being a lefty. But today my daughter picked the lacquer I kind of had to put on and she picked two. So right now, the nails on my left hand are blue, the ones on the right hand are silver.

Okay, about the lacquer now: this one jumped to the top position of the "blue holos in my collection" list, because it's simply GORGEOUS.
I was even thinking to find a new owner for Summer Stargazing (ILNP). The color is a wee bit similar to A-England's Tristam, but it's a stunning linear holo, so it cannot be compared to Tristam.
For me, only one thick coat was required, and I noticed the lack of smell. I wouldn't say there are no fumes at all, but lately I am more aware of the smell of certain lacquers. It's thick, buttery consistency makes it really easy to apply, almost no cleaning up was necessary and it didn't stain my nails the first time I was using it!

What can I say? If all F.U.N's holos are like this, I'll have a nice big stash pretty soon.
Available at Nailland, Llarowe and in the stockist network of the brand.


















27 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, nekem is kell! :)
    Holnap délután rohanok is a Naillandhez, van még 2-3 szín ami tetszik és még nincs meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még az a sötétlila holo kéne nagyon, meg az Eternal Love H, de most _tényleg_ nincs rá ennyim :(

      Törlés
    2. A lila is szép, én csak a kéket vettem meg, plusz pár glitterest :D
      Majd a köv. készletfeltöltésnél beszerzed. :)

      Törlés
  2. Káprázatosan szép! Az egyik legszebb kék lakk, amit valaha láttam!
    Most viszont tudom, hogy nagy hülyeséget írok, mert a PP-t megveszem 3490-ért és benyelem, hogy annyiba kerül, de ez már nekem rohadt drága, nem szépítem. Tudom, hogy totál logikátlan, de én így érzem, szóval nem hinném, hogy lesz valaha is ilyen lakkom, pedig tényleg meseszép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban drágák, én sem számítottam ennyire húzós árakra. Mindeközben az a durva, hogy amikor rendelek lakkokat, simán 4500 forint pk-el együtt egy CBL, F.U.N, vagy ILNP lakk, és nem üti meg azt a lélektani határt, de így leírva látni egy magyar boltban nekem is sok.
      Nagyon hálás vagyok a Naillandnek, hogy behozták ezt a márkát, érzem a törődést, hogy próbálják kielégíteni az új, különleges márkák iránti igényünket, de nem hiszem, hogy ez egy sikertörténet lesz. Én is akkor fogok venni, ha a gyűjteményemből eladok pár egyéb lakkot, és azt a pénzt forgatom be.

      Törlés
    2. Teljes mértékben egyetértek. Ráadásul most látom, hogy ez a 3990-es ár az alap és onnantól felfelé 4290-ért és 4490-ért lehet megvásárolni a legtöbbet. Annyi lakkom nincs, hogy eladnám és visszaforgatnám azt a pénzt, szóval ez nálam kiverte a biztosítékot, nem én leszek a célközönség.

      Törlés
  3. Azt a hétszentséges mindenit!!! Egyedül ez a lakk kell nekem ettől a márkától, annyira szépséges, de az ára...szívom a fogam rendesen, mert a PP óta nem ütött szíven árcímke.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reni, szerintem az Evening Gown üvegére rá is írhatnák, hogy "made for Reni with love" :)

      Ez a kékség is gyönyörű, de így látatlanban le merem fogadni, hogy menthetetlenül bele fogsz élőben abba a lila szépségbe szeretni. :)

      Törlés
  4. :O El sem hiszem, hogy milyen gyönyörű kék ez a lakk! Minden holo benne van, ami egy lakkban lehet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sok komment kezd megnyugtatni, hogy nem blaszfémia, amiért ő lett ilyen hirtelen a top kék holo az életemben :)

      Törlés
  5. Nekem is kell! Csodálatosan áll rajtad! Mostanában tuti nem jutok stand közelbe, ebből rendelés lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom, hogy az Árkádban el is fogyott, de a webshopban van még!

      Törlés
  6. Káprázatosan szép ez a lakk, talán a legszebb kék, amit valaha láttam. Viszont az ára láttán kihagyott pár dobbanást a szívem. A PP lakkokért is sokallom a pénzt, na de ezekre még inkább. Az a baj, hogy jó pár tetszik nekem közülük, de kétlem, hogy valaha is venni fogok egyet :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a márka kúszott fel a "szülinapra, karácsonyra, évfordulóra lesz mit kérni" helyre. Egyébként is különlegesek a mikroglitteresek, nem tudnám őket hétköznap nagyon viselni, úgyhogy szerintem majd kikunyizom a férjemtől azt az Eternal Love H-t, amit kinéztem :) De ez tényleg a elgszebb kékem, pedig most még egy Fancy Gloss Blue Lagoonra is szert tettem. Mégis, ez valahogy elegánsabb.

      Törlés
  7. Furcsa az árhoz viszonyulás, én ezekért fiztném ki szemrebbenés nélkül a magasabb összeget, míg a PP-ról már rendre lebeszélem magam és azokat érzem túlárazottnak... Mondjuk nyilván számít, hogy az eddigi 3 Picture Polish lakkomból sem lett szerelem, pedig a kedvenc árnyalataimból választottam és majd megőrültem hogy az enyémek lehessenek, de azóta kettőn túl is adtam... Sőt az ILNP sem nyitotta ki a pénztárcámat, de most elvesztem! én is rohanok ma délután a Naillandhez és 2-3 FUN is van a listámon. Többek között ez is nagyon ott köröz, de van más amire még jobban vágyom, de aztán ki tudja, élőben lehet ennek sem bírok ellen állni. :)
    A poszthoz: gyönyörű rajtad és szerintem nagyon- nagyon illik hozzád! *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igazán jól tudnak az ilyen bókok esni ;)
      Na, mesélj, melyik PP nem vált be? Érdekel, mert végre valaki van, akit nem fogott el a PP felhalmozási mánia :)

      Törlés
    2. Alapvetoen nude- halvany rozsaszin vonalon mozgok a munkam miatt, de rajongok a piros es accentben az extra hiperdurva csillogo lakkokert, plusz megdobogtatjak neha a kulonlegesebb sotetebb lakkok is a szivemet.
      Szoval ebbol lett sorrendben az Illusionist, Grace es O'Hara, a legutolso van marcsak nalam. De abba most beleestem. *_* Oszi beszerzes volt es valahogy a teli sotetseg nem mutatta meg az elenkpirossagat, de tegnap kapott egy nagy eselyt, felkentem a mostani extra hetvegi progihoz es most imadat van! De ettol fuggetlenul sem leszek PP rajongo, viszont a Douceur es a Hope listas. Azt hiszem mar nem lehet kovetni... :))
      A franya F.U.N. viszont egybol behuzott, most erzem eloszor azt hogy toluk minden kell! :) Egyelore a Queen, King es Pay Day H kerult beszerzesre mult szombaton. :)

      Törlés
    3. Az O'hara csodás! A grace meg túl nude, de lehet szeretni. Az Illusionistet meg vagy utálja,vagy imádja az ember :) De a Hope annyira szép,szerintem odáig leszel érte!

      Törlés
  8. Köszi a posztot Suzie! Gyönyörű szín, bár tavaszra-nyárra nekem kicsit sötét. Viszont! Az egy réteges fedéssel és azzal, hogy alig van szaga, engem megfogtál, mert nálam ez a kettő elég fontos szempont. És igen, baromi drága, de azért élőben megkuksizom a standon, mert most már nagyon kíváncsi vagyok őnagyságára. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most megint megszagoltam, és nem érzem továbbra sem erős szagúnak, nem tudom hogyan csinálják. Viszont tegnap este PP FMN-tal és Cyannal csináltam egy manit, na az ő szaguktól öklendezni kezdtem.Nem igazán nyári lakk ez, tehát lehet,hogy ráérsz később is megvenni, nem tudom mi volt szombaton, de úgy hallom,hogy mind elkelt a standon :)

      Törlés
  9. Tudod, hogy mit gondolok szerintem... JAJ hát hogy lehet valami ennyire gyönyörű?? KELL, és ez csupa nagybetűs kellés. :) :) köszi, hogy írtál róla!

    VálaszTörlés
  10. Nálam 3000 Ft a lélektani határ a körömlakkoknal, ez mar viszont bőven túl van rajta, pedig gyönyörű szépséges. Tenyleg, mint a csillagos ég nyáron. A másik szerelem a lila, ami olyan, mint a világűr ❤️ Lehet, hogy születésnapomra meg fogom lepni magam valamelyikkel, de ezekből a lakkokból sem lesz rendszer :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fentebb írtam egy kommentre válaszban, hogy ez tényleg olyan szülinapi ajándék lakk, mert húzós nagyon az ára. De valóban gyönyörűek.

      Törlés
  11. Ha nagyon tetszene, nem nézném az árát, de ez sötétkék és bármennyire is szép, tudom, hogy nem használnám ki, ha hirtelen felindulásból megvenném. Februárban két Nailland-rendelésem volt, szóval visszafogom magam, de most már tényleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos túlságosan sok impulzusvásárlásom volt mostanában a Naillandben, igyekszem most majd elkerülni :)

      Törlés
    2. Nekem átgondolt vásárlás volt, de aztán sajnos (nem is:) készletfeltöltés volt és megszereztem egy régen vágyott lakkot, de egymagában a postaköltség miatt mégsem lehetett megrendelni, szóval feltankoltam pl. fedőlakkból :) Már megint pakolom a virtuális kosaramat, de kitalálok valamit, pl. hogy minden elfogyott két lakk helyett veszek egyet vagy hasonlót.

      Törlés