2015. január 1., csütörtök

Az én szilveszteri manikűröm

Sziasztok!

Mindenkinek boldog új évet kívánok, és remélem nem rontja az a bizonyos "másnap" a mai pihenéseteket! :)

Mivel én olyan furán vagyok drótozva, hogy sem visszatekintő, sem érzelgős, magamról mesélős posztokat nem szeretek írni, kedvenc manikűrökről meg azért nem tudok írni, mert szerintem túl kevés sikerült jól ahhoz, hogy élvezhető bejegyzés legyen, inkább csak azt mutatnám meg, hogy milyen körmökkel vészeltem át a tegnap estét.

Az inspirációt teljes mértékben Rita szolgáltatta, csak a kivitelezés sikerült nagyon félre, konkrétan egy egyenes vonalat nem sikerült a körmömre varázsolni, ráadásul elfelejtettem, hogy a piCture pOlish bijou holok tele vannak apró kék és rózsaszín mikroglitterrel, ami levakarhatatlan. Ettől az egész manikűr a "dzsuvás" kifejezéssel illetett, tőleg már megszokott "a fejemben jobban nézett ki" érzésű volt.

Viszont jó hír,hogy ezek a PP lakkok két "ütögetéssel" már ilyen jól fednek, úgyhogy ha valaki kitartóbb, bátran próbálkozzon ilyen manikűrrel a PP bijou holoiból.

És következzenek a képek, a lakkosüveg fotókon fedőlakk nélkül, majd fedőlakkal (HK Girl), valamint egy kis feketével, és egy nagy kerek glitterrel kicsicsázva.

Hello Ladies,

firstly, let me wish you a very happy new year, and I seriously hope you don't have to spend this day struggling with a massive hangover :)

Since I'm a wierdly wired person, I won't post emotional things about my personal life, or share again my "best of/favorites", simply because I mainly had manis that looked better in my head, so a best of post would be either very short, or disappointing :-)

Now that we established what a weird cookie I am, here is the mani I was wearing last night.

The inspiration came from Rita, but of course, I skipped using my nail vinyls and I couldn't get a straight line with a simple scotch tape.

Also, I forgot how messy the cleanup of PP bijous holos can be with all the blue and pink microglitters, so I ended up having a rather messy manicure, instead of something eye catching. Whatever. This year, I'll do better :)

On the polish bottle photos, you can see the mani without top coat, and on the rest, I am wearing HK Girl as top coat.























4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett az átmeneted, nekem sohasem sikerül ilyen szépre. És a lakkok is meseszépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima lakkokkal nekem sem szokott menni ,de ezek a bijou holok komolyan mintha gradientre, meg water marble-ra lettek volna kitalálva.

      Örülök, hogy tetszik, én sajnos nagyon elégedetlen voltam a végeredménnyel :(

      Törlés
  2. Gyönyörűek az átmenetek! Csodásak a manik! :))
    Viszont a badasst már nem tettem volna bele, a kék-lila-moscow szín hármas bőven elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak mélíteni, sötétíteni szerettem volna a kéket, a badass ezért került bele, csak rosszul helyeztem rá a kezemre a szivacsot, és em csak az átmenetes része került a körmeimre :)

      Törlés