2014. október 31., péntek

Sorsoltam!

Sziasztok!

Megvolt a nyereményjáték sorsolása, jól feladtam magamnak vele a leckét, mert a kiírás 1 és 999 közötti számokra vonatkozott, ezért úgy volt fair, ha a random.org is így dolgozik. Kettő jelentkező kiesett, mert vagy olyan számot választott, amely már foglalt volt, vagy mert nem teljesítette a részvételi feltételeket.
Kb. 130 klikkelésre jött össze, hogy nem mellé lőtt a gép, így a nyertes szám a 7-es!
lustforluster, kérlek emailen, vagy facebook üzenetben jelentkezz, és megbeszéljük hogy kapod meg a nyereményedet!

A többiek pedig ne csüggedjenek, terveim szerint Karácsony előtt még lesz egy nemzetközi jelentkezők számára is nyitvaálló nyereményjáték, és egy piCture pOlish Bridget-et tervezek kisorsolni, további meglepetések társaságában.


5 megjegyzés:

  1. hehe, a 130 klikkelésen jót vigyorogtam. gratulálok a szerencsésnek! (és így nem is mondhatom, h majdnem én voltam a befutó a magam kis 8-asával, mert azt lehet, h 62548x-ra dobta volna a gép! :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam is Hédinek, hogy délelőtt, amikor még egyébként jöhettek jelentkezések, csináltam egy próbakört. Na akkor kb 15. klikkelésre kidobott egy 72-es számot, és ezt egymás után háromszor. Ezért volt este meglepetés, hogy ott ültem a gép előtt, és folyton mellélőtt.

      Törlés
    2. :D Murphy mindig éles helyzetben támad! :P ;)

      Törlés