2014. szeptember 2., kedd

piCture pOlish - bette

Amikor először megláttam a piCture pOlish facebook oldalán, hogy 3 további Ozotic lakkot új néven visszahoznak az élők sorába ((Bridget -621, Lizzie -606, Darcy -623), rettentően drukkoltam, hogy a 600-as sorozat 617-es és 624-es színét is újra kiadják. Így lett.
A Bette a 617-es Ozotic Lakk új üvegbe töltve, egy szépséges akvamarinkék, a márkától oly jól ismert, lineáris hatásig építhető holo pelyhekkel.

Az első felkenésnél nagyon megijedtem, mert az első réteg szinte semennyire sem fedett, féltem, hogy a Lizziehez hasonlóan 4 réteg lesz szükséges.
De tévedtem. Két ügyesen felvitt réteg, vagy 3 vékonyabb elég a tökéletes fedéshez, és a 3 réteg ellenére is gyorsan száradó, árnyékban és közvetlen fényben/napfényben is mutatós manikűrt kaptam.

Ma reggel a metrón azon kaptam több nőt is, hogy a körmeimet nézik, biztosan őket is levette a lábukról ez a szépség.

Kapható az összes PP stockistnál, így a Naillandnél (EU szállítással), Llarowenál, és a Harlowe&Co-nál is.


When I first saw on the facebook page of piCture pOlish posting about the re-release of further Ozotic shades (Bridget -621, Lizzie -606, Darcy -623), I prayed for 617 and 624 being among them. My wish came true.
So 617 has been resurrected under the name Bette, and she's a gorgeous aquamarine blue with those wonderful holo flakes this brand does so well. And hey, they can be built up to a linear holo effect!

At the first application, I got frightened by how sheer the first layer way and I was afraid it might have needed 4 coats, just as Lizzie did, but I was wrong. Two thick coats, or 3 thin ones were enough for a fully opaque, quick drying mani, that looks beautiful both indoors and outdoors or in direct light.

It is so eye catching I even saw a few women on the tube this morning, checking out my nails :)

Available at most PP stockists, including Nailland (now with EU shipping), Llarowe and Harlow&Co.
















9 megjegyzés:

  1. Mennyivel jobb lenne, ha a Nailland pultnál ilyen képeket lehetne óriáskivetítőn nézegetni! :D NAgyon szép ez a lakk, sokkal szikrázóbb, mint amilyennek eddig hittem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bátran ajánlom mindenkinek, csodás az alapszínes is, és a holo pelyhek mennyisége is pont jól lett eltalálva.

      Törlés
  2. az bizony! Az új-régi ozoticoc mellett a 4 kollab szín labdába sem rúghat :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a színt én is nagyon-nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És melyiket érzed a Hozzád leginkább illőnek az újak közül?

      Törlés
  4. Hű, a mindenségit de gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az. Azt hiszem, hogy most éppen ő a kedvencem az újak közül (persze eddig az összesre ezt mondtam) :)

      Törlés
  5. Na, ez a lakk viszont ahhh.:O ehhez nincs hasonlóm, hatásra talán az Ocean ilyen, már alig várom, hogy felkenjem! (a Jelly Bean meg 3 plusz pont, ennél jobban nem is tetszhetne ez a poszt!:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan nem készítettem összehasonlítást, de világosabb, és lineárisabb (építve, persze) az Ocean-nél. Imádom!
      A cukorkákat meg Kitti készletéből mentettem :D

      Törlés