2014. augusztus 28., csütörtök

Nyárias gradient mani

Sziasztok!

Még mindig teljesen el vagyok havazva - ennyit a napi két posztos tervről - ezért csak gyorsan megmutatom ezt a manikűrt:
Még a múlt héten (vagy előtte?) igyekeztem egy neon színátmenetes manit csinálni, az előzőekhez képest egész jó lett, de nyilván nem tökéletes.
Az alap a fehér Golden Rose Rich Color, erre ütögettem fel alapozószivaccsal a következő lakkokat (a szivacsot lakkoztam közvetlenül)
China Glaze Love's a Beach, Zoya Ali, Essie Too Taboo. Az egészre került egy réteg China Glaze Fairy Dust (amit már egy hete keresek, mert eltűnt a lakásban).

Ti szeretitek a színátmenetes manikűröket?






10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi szépen! Ez még a nagy körömletörési hullám előtt volt :)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik! Jó kis trópusi feeling! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is a trópusi eeling, egy jó koktél jutott eszembe róla, még gondolkodtam is rajta, hogy valami ilyen témájút nyomdázok rá az egyik új Pet'la lemezzel, de az már túl sok lett volna, azt hiszem.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a színkombó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma megcsináltam ennek a maninak a visszafogottabb verzióját, a Zoya Alit helyettesítettem egy másik Eddie lakkal, az sem lett rossz ,de nagyon hiányzott róla az CG lakk :(

      Törlés
  4. Gyönyörű manikűr. :)
    Ezt a csillámos CG lakkot én is szeretném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Ma feltúrtuk a lakást, nem lett meg a lakk :(

      Törlés
  5. nyári, nagyon nyári, pompás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már-már túl nyárias az idei augusztushoz, kár, hogy ne mvolt több lehetőségem ilyen manikat készíteni :(

      Törlés