2014. július 28., hétfő

Color Club - Ultra Astral

Tombol a nyár a körmeimen. Tőlem abszolút távol álló lakkokat kenek fel mostanában, és a holo glitteres neon csoda Ultra-Astral a legmerészebb vállalkozásom eddig.
A fotók nem adják vissza mennyire neon, és hogy tud világítani az irodai neonfényben, a holo glitterek meg mennyire szikráznak a napsütésben. 2 réteg + 1 réteg Seche Vite, 3 napig tartó manikűr (nálam ez már sok!) majd alufóliás lemosás (nem fogja be a bőrt, és a körmöket). Szeretem, imádom, és szépen lassan a kollégáim tűréshatára is mindent befogad a kezeimen :D





5 megjegyzés:

  1. nem tudom, h most megette-e a blogger a kommentem, vagy csak nem jelenik meg azonnal?! ez most egy próba, h mi a helyzet... (múlt héten már sok helyen jártam így, de persze, h megint elfelejtettem ctrl-c-zni). :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, megint így jártam.
      szóóóval összegezve: ez 100%-osan csillámpóni köröm, tökéletes nyári csillogás, megértem a vonzalmad.
      én csak a tavasszal voltam egyszer cc lakkokat venni, akkor persze, h nem szúrtam ki ilyen izgalmasakat, de azért lett egy picit neonon milka lilám, nah meg egy fura holos topperem, amit ha nem rázok fel, nem is holos. ez utóbbinak még a márkájára sem emlékszem -egyszer se próbáltam még-. :D

      Törlés
    2. Ez sem volt izgalmas az üvegben, mert szét volt esve, de én direkt kerestem ezt a lakkot, pont a nyáriassága miatt :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van, én imádom a neont minden mennyiségben :D Ilyen fajta lakkot hol szeretnél be?

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Élőben nagyon vibráló színe van. Az aphrodité97 boltjában vettem.

      Törlés