2014. június 6., péntek

Picture Polish - Gravity

Sziasztok!
Már jutott egy újabb limitlt PP lakk bemutatása, a szerintem legszebb darabé, amely a Gravity nevet viseli.

Ez is a holo pelyhes multikróm lakkok közül való, egy rétegben viselendő fekete alapon.

A színek türkizkéktől sötétkéken és lilán át a pinkes lila, magenta, rézvörös és néhol órarany árnyalatott is elérik, tehát valóban egy széles spektrumú multikróm lakkról beszélünk, amely fényviszonyoktól függően viselkedik különbözőképpen.

Sok mondanivalóm nincs róla, a tartósságát jelentősen befolyásolta az alaplakk, amikor Moyra feketével viseltem, másfél nap alatt megkopott, de jobb minőségű fekete lakkal simán 4 napig tudtam viselni.

Dance Legend "unokatestvére" pedig a Boggs,azzal a különbséggel, hogy a Dance Legend lakkok alá nem kell fekete lakk, illetve a Chameleon kollekció, meynek a Boggs is tagja, nem tartalmaz holo pelyheket, ezt a Galaxy kollekcióval oldották megaz oroszok.
Beszerezhető a Naillandnél, 3690, forintért (köszi, Madlen a pontosítást!)










 Itt akár azt is hihetném, hogy a Solar Flare volt a körmeimen, d enem. Ez bizony a Gravity.











6 megjegyzés:

  1. végül én is beadtam a derekam, már itthon figyel a polcon :) (és 3690 az ára)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, kijavítom, az árát, igazad van, legyünk pontosak ;)

      Egyébként pedig nagyon jól tetted, hogy megvetted, emlékszel amikor mondtam, hogy döbbenetesen sok színt látni benne? Igyekeztem fotózni, de szerintem még így sem kaptam el minden lehetséges színt benne; olyan szép!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nekem pont a pelyhek hiánya miatt tetszenek jobban a DL Chameleon lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen,odáig vagyok értük én is,csak ez a holo pehely nekem viszonylag üj dolog,ezért halmozom az ilyen lakkokat :-D

      Törlés