2014. május 7., szerda

Picture Polish Starry Night + O'hara

Sziasztok!

Mára két PP lakkot tartogattam, mindkettő a picture polishra legjellemzőbb, különböző méretű holo pelyhekkel jól telepakolt jelly lakkok közül való. Születésnapomra kaptam a férjemtől, és az anyósomtól is 3-3 PP lakkot, a férjem maga választotta őket, és e kettő az ő választása volt (ami szerintem tökéletesen fedi az ízlésemet).

Azt hittem, hogy a két lakk ugyanolyan tulajdonságokkal fog rendelkezni, könnyű lesz a felkenésük, és egyenletesen fognak fedni, mint az Ocean. Tévedtem. Az O'hara ugyan egy rétegben is gyönyörű (a fotón két rétegben látható), könnyű kenni, mint a langyos vajat, gyorsan, és nagyon fényesre szárad, de a Starry Night-ot felkenni egy rémálom volt. Először nagyon vékonyan, és foltosan fedett, majd elkezdett nyúlósra száradni már az első réteg felkenése közben, és így egy egyenetlen fedésű, hol sűrűbb, helyenként foltos első réteges manikűrt kaptam.A második réteggel sem lett jobb, mert a vastagabb részeken a jó istennek sem akart megszáradni az első réteg. Az egész vége az lett, hogy kb. pöttyökben tettem fel a lakkot a körmömre, és a Seche Vite segítségével egy jó vastag páncélt alkottam a körmeimre. Ennek örömére a SV jól vissza is húzta a lakkot, a fotókon látni, hogy a felkenés utáni napon hogy néz ki a körömvégemen. Sehogy. A tartósságra viszont nem lehet panasz, harmadik napja van mindkét lakk a körmömön, és nem moccan. Ha a SV miatti körömvégi kopás nem zavarna, még egész hétre ez a lakk maradhatna a körmömön.
Nem tudom mit mondjak most erre, a Starry Night is gyönyörű, de előre félek, hogy mi lesz az újabb használatkor. Simán lehet,hogy egy rossz üveggel fogtam ki, mint Erzsi a barackszínű lakkját.
A képeken a kezem, és a bőröm szárazságáért elnézést kérek, legközelebb nem takarítás után fotózok :)
A lakkok beszerezhetőek a Naillandnél, 3490 forintért.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése