2014. május 13., kedd

Picture Polish - Midnite Meteor

Sziasztok!

Újabb szülinapi Picture Polish lakkal jelentkezem, amelyet már más bloggereknél láthattatok, ez a Midnite Meteor.

A lakkot így tudom jellemezni: sötétkék farmerszínű (a férjem szavai!!!) lakk színes (az OPI Alcatraz Rocks-ban található glitterekkel megegyező színskálájú) mikroglitterekkel, amelyek egy része holo. Ennek ellenére intenzívebb holo hatást nekem kizárólag halogénfényben sikerült előcsalnom, se led, se nappali fény, se normál izzó nem produkált szemkárpáztató holo élményt. Közvetlen napfény most egy hétig nem lesz az országban, így erről nem tudok nyilatkozni.
A későbbiekben tervezek majd egy Tristam vs. Midnite Meteor posztot, stay tuned, ahogy az angol mondja...
A körmeimen egy rétegben láthatjátok, a felvitele a legkellemesebb "meleg vaj" volt, egy közepes rétegben tökéletesen fedett, gyorsan, és fényesre száradt, 10 perc után nyomdázható is volt.
A képek második adagjában a középső ujjamon egy enyhén acetonos vattával áttörölve láthatjátok a lakkot, így kevesebb kék pigment van a körmön, és a színes mikroglitterek jobban láthatóak.
Díszítésnek egy Pet'la lemezről választottam mintát, és a bornpretty store-ban kapható illatos BK lakkok közül egy babakéket használtam nyomdázásra. A nyomdázott körmökre HKGirl fedőlakk került.

A körmeimen lévő macskaszőrökért, és vattaszálakért elnézést kérek, és megragadom az alkalmat, hogy jól lehúzzam a müller saját márkás óriás kiszerelésű vattakorongját, mert ez az amiből mindig foszlanak a szálak, és csak fotózás után veszem észre, hogy tönkrevágta az egész sorozatot, és én meg egy baromi igénytelen blogger benyomását keltem :(
A picture polish lakkot a Naillandnél, a BK-t a bornprettystore-ban, a HK Girl fedőlakkot llarowe-nál, és a nyomdalemezt Pet'la-nál szereztem.



 Itt egész holo-s....













 Ilyen a felső kék réteget letörölve








 Az asszisztensem :)

8 megjegyzés:

  1. Szép ez a lakk, én sem tudtam ennek ellenállni, de ami még fontosabb nagyon jól áll :)
    Ennek ellenére, az utolsó kép a kedvencem! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      A törpi nagyon akarta, hogy kilakkozzam, de nem engedtem a kérlelésének. Korai még. Viszont remélem valami formásabb körmei lesznek felnőtt korában, nem az én kis rövid tuskó körmeimet örökli :)

      Törlés
  2. Gyönyörű :) Pont attól félek, hogy nagyon hasonlít a Tristam-ra, úgyhogy nagyon várom a vs. posztot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem hamar megírni, de még pár lakk hátravan :) egyébként a tristam holósabb, és mélyebb, lilásabb színe van

      Törlés
  3. Cukker falat a kis asszisztensed! :D A lakk is szép, jó lett a nyomdázásod. Mint a meleg vaj, igaz? A PP engem is megvett kilóra azzal, hogy a lakkjaik úgy terülnek, mint az álom és percek alatt száradnak gyönyörű fényesre. Az egyetlen márka, amit fedőlakk nélkül is szoktam viselni és nem kopik, nem pattan le úgy sem... 10 csillagos minőség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bókot, az asszisztensre különösen büszke vagyok :)
      A PP imádatom őszintén meglepett, amikor megérkeztek, még mondtam is Madlennek, hogy nem értem a nagy hype-ot, semmi különös nincs bennük. Hogy mekkorát tévedtem! :)

      Törlés
  4. Ha ezt szereted, akkor a Hussy-t is szeretnéd szerintem. ;) Ugyanaz az állag és finis, csak a szín más. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Hussy is kívánságlistás (volt) nálam, de az a posztod bátortalanított el, amiben megjegyezted, hogy unalmas lakk. Hasonló árnyalatú és finishű lila holo viszont van Dance Legendben, és CBL-ben is, úgyhogy nem olyan biztos, hogy meg fogom venni.

      Törlés