2014. május 10., szombat

Picture Polish - Borealis

Sziasztok!
Ma újra egy PP limitált kiadású lakkról szeretném a véleményemet, és tapasztalataimat megosztani Veletek: a szépséges lilás-kékes Borealisról.
A lakk a limitált kollekció sztárjának, az Aurorának párja a finisht illetően. Tehát egy sűrű, multikróm alapban sok-sok kék és lila glitter található.
Fekete alapon egy vastag, vagy két vékony rétegben használandó, és a többi PP lakkal ellentétben nem szárad olyan fényesre, így fedőlakk használata ajánlatos. A képeimen egy réteg Seche Vite-el láthatjátok, két vékony réteg fekete moyra lakk felett egy rétegben.

Tartóssága eléggé szubjektív, hiszen jelentősen befolyásolja a fekete alaplakk minősége, de nekem 4 napig volt a körmeimen, és én eléggé nyúzom őket, tehát ami nálam 4 nap, az másnál simán elbír 6 napot is.

Mindezek ellenére nem éreztem azt a "hűha" érzést, mint akár az Illusionistnél, vagy a Gravitynél (amiről hamarosan lesz poszt), mert ugyan a kékes oldala gyönyörű, belülről sugárzó fényű kék, ami miatt egy csak úgy kinéző lakkot megvennék, de elmarad a széles színskálát bemutató multikróm hatás, és a lila oldala majdnem teljesen úgy néz ki, ahogy a Chanel Taboo, amelyben a kék pelyhek a Borealis kék glitterjeihez hasonlóan néznek ki.
A lemosás egy rémálom volt számomra, a fekete alaplakk miatt nem alkalmaztam a bevált fóliás módszert, és így a kék apró glitterek mindenhova beették magukat rajtam, fél órán át sikáltam a kezemről őket.
A lényeg, hogy ez a lakk nem lesz a gyűjteményem része, szerencsére egy boldog Borealis tulajdonos már le is csapott rá tartalékba (hiszel _elvileg_ csak 800 darab készült belőle).

Mint ahogy a mondás is tartja: kinek a pap, kinek a papné. Nekem sem a Borealis, sem az Aurora nem jött be (és nem a holo pelyhek hiánya miatt), így inkább maradok a fent említett többi LE lakknál. És ez nem jelenti azt, hogy ez a lakk csúnya lenne, vagy nem érné meg megvenni, mert én is a 4 nap alatt csak bámultam a kezeimet, hogy de jól néz ki. Ugyanakkor kék lakkokból hatalmas a gyűjteményem, és a "lilában kék" hatású lakknak meg ott áll a dobozban a Taboo, így inkább azokat használom ami megvan, és nem hagyom a Borealist parlagon heverni, más majd élvezheti az általa nyújtott szépséget és örömöt.

Beszerezhető a készlet erejéig a Naillandnél 3690,- Ft-ért.



 Itt tiszta Chanel Taboo.





 Ő szőrözi mindig össze a kezem fotózás közben, mint az láthatjátok :)









6 megjegyzés:

  1. szép ez a lakk nekem tetszik,de ne biztos,hogy megvenném:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan.szép,de nem olyan különleges,hogy ennyiért mrgvegye az ember.Persze a Taboo ennek kétszeresébe került,és mégcsak nem is duokróm.

      Törlés
  2. Én se érzem azt a wow hatást. Szerintem a PP limitáltak közül négy lakk egymáshoz hasonló vonulat, csak a multikróm színek aránya tér el, az egyik inkább zöldet, a másik kéket vagy épp lilát tartalmaz nagyobb arányban. Az árát is figyelembe véve, felesleges megvenni mindet. Elég belőlük egy kedvenc, ami a leginkább tetszik. Nálam is a Gravity volt a nyerő. :D Abban annyira szépen, harmonikusan van jelen mindhárom szín, plusz pont elég a pehely, tökéletes... Plusz aranybarna rajongóknak a Solare F. is kívánságlistás darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most az Illusionist és a Grabity van meg,az Altered State is nagyon tetszett,de a Dance Legend Pulsar annak a dupeja.A Solar Flare dupe Dance Legend Big Bang-et pedig most rendeltem meg,így inkább más PP lakkokat fogom megvenni a jövőben.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ha még nincs meg ez meg a Taboo,lehet,hogy erre érdemes beruházni,mert szépen elmegy sötétkéknek meg taboo dupenak is.De nem estem tőle fenékre,hogy milyen extra.Azért örülök,hogy tetszik rajtam ;-)

      Törlés