2014. május 29., csütörtök

A-England Tristam vs. Picture Polish Midnite Meteor

Sziasztok!

A nemrégiben megígértem, hogy a fenti két lakkot összehasonlítom, hogy aki tanakodik azon, hogy elfér-e minkét lakk a gyűjteményében, könnyebben tudjon dönteni.
Szerintem nem dupe-ok ezek a lakkok, de sajnos nagyon nehezen fotózható lakkokról van szó, így nem biztos, hogy pont a fotók alapján fogjátok tudni eldönteni, hogy érdemes lesz-e beszerezni mindkettőt.

A Tristam egy igazi indigókék (egyesek szerint tengerészkék) alapban hagyományos holo lakk, amely valahol félúton van a szórt, és a lineáris holo között. Erős napfényben lineáris holo hatás látható, de lámpafénynél, és felhős időben, valamint árnyékban inkább a szórt holo dominál.

A Midnite Meteor a már múltkor általam farmerkékként említett alapban holo+világoskék, pink és arany szemcséket felsorakoztató lakk, így komplexebb, vidámabb hatása van a Tristam komolyságával szemben.

Szerintem a felületi hasonlóság ellenére mindkét lakknak lehet helye egy gyűjteményben, de mivel a húzósabb árú lakk-kategóriába tartozik a két márka, segítségül csak annyit tudok mondani, hogy aki több farmert visel, annak a Midnite Meteort, aki pedig irodai viselethez keres sötétkék lakkot, annak a Tristam-et ajánlanám.

A képeken a mutató- és gyűrűsujjaimon a Tristam, a többin a Midnite Meteor került felkenésre, fedőlakk nélkül. Mindkettő meglehetősen fényesre szárad, így e kérdésben döntetlen az állás.
Mindkettő elérhető a Naillandben, így élőben is megnézhetitek, hogy melyik tetszik jobban.















8 megjegyzés:

  1. Nem sok köztük a különbség ahogy elnézem a képeidet, pedig én azt hittem, hogy a Freya's Cat hasonlít kicsit a Tristamhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Freya's Cats szerintem sokkal élénkebb kék a Tristamnél, de valóban nem láttam a körmeimen sem sok különbséget a MM és a Tristam között. Amikor nyomdáztam rájuk,akkor pedig teljesen egységes lett a manikűr.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. A kedvencem nekem is a Tristam marad, de a Midnite Meteort szívesebben kenem fel farmeres szerkókhoz.

      Törlés
  3. Számomra ez volt az egyik leghasznosabb poszt ever, köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, végre nem csak céltalan lakkajnározás volt :)

      Törlés
  4. Hát én konkrétan semmi különbséget nem látok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minimális árnyalatbeli, no meg az, hogy nem csak holo a MM. Ha meg akartad venni, inkább költsd azt a pénzt másik árnyalatra. Én pl a Badass-t is megvettem ebből a finishből, az csodaszép.

      Törlés