2014. március 9., vasárnap

Golden Rose Holiday 71

Én is érzem a tavaszt, legalábbis a körmeimen már tutira, mert amikor csütörtökön a Naillandben jártam, ezen a lakkon (és rózsaszín társán) akadt meg a szemem.
Mivel csak egyet hoztam el aznap, Madlen segítségével erre a babakék 71-esre esett a választásom.
Péntek este már egy körmömre "felpróbáltam", és sajnos csak 4 rétegben volt teljes a fedése, viszont a száradása így nagyon lassú volt, úgyhogy inkább használtam ennél a manikűrnél egy "alsógatyát" :)
Az alaplakkra egy réteg BK 28-at használtam (amit a bornpretty store-ból vettem, és finom kókuszillata van a lakknak száradás után), és erre jött két vékony réteg a golden rose holiday lakkból. A gyűrűsujjamra a holiday lakkok közül az 68-as került. A lakkot tegnap kentem fel (és fotóztam le), ma már túl vagyok két mosogatáson, egy tésztagyúráson, és egy jó alapos fürdőszobai takarításon, és nem pattog le, csak a körömvégeken kopott meg kicsit, úgyhogy jól bírja a strapát. A száradása közepes, jó negyedórán át azért igencsak sérülékeny volt még felkenés után.
Szerintem a jövő héten jön haza velem a rózsaszín párja (63-as) is :)

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése