2014. február 11., kedd

Moyra Holographic 252+255

Ezúttal nem kutyult Moyra holot kentem fel,hanem a kollekció "nude"-nak mondott 252-es lakkját használtam, valamint a "lila" 255-ös lakkal díszítettem a gyűrűsujjaimat.

A két színt azért idézőjelben írom, mert az igazi nude holo lakk a gyűjteményemben a bornprettystore #6-os holo lakkja, amelyről posztoltam már, a Moyra leginkább visszafogott bézs/arany az én szótáramban. A lils pedig valóban lilás, ám ha nincs mellette a rózsaszín moyra holo, simán azt mondom,hogy ez is egy rózsaszín holo.

Állag, fedés, tartósság: a nude nagyon sűrű, felkeni is alig bírtam, egyszerűen nem akart az ecsetről sem lejönni, és ezért foltosan fogott. Három réteg kellett hozzá,hogy szépen nézzen ki, de sajnos 6 órával később már pattogzott is le. A lila ezzel ellentétben egy rétegben csodásan fedett, és már 3 napja rajtam van, kopás nélkül, talán ez a kellemesen közepes állagnak köszönhető.

A sárgásabb képek halogén fénynél, a fehéresebbek led lámpánál készültek. A lila lakk a holotól lilásabbnak tűnik a képeken, ez most tűnt fel :)








4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszenek, végre van itthon is igazi, lineáris holo lakk elérhető áron, ráadásul nem kell feltétlenül pestinek lenni ahhoz,hogy meg tudd venni :)

      Törlés
  2. Jól sikerültek ezek a Moyra hologramos körömlakkok, már kerestem én is az üzletekbe, de ahol néztem még nem volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha gondolod, veszek majd Neked, és ha talizunk, odaadom.

      Törlés