2014. február 1., szombat

China Glaze: Up All Night + glitter accent nail

Végre "élesben" is kipróbáltam a nemrég beszerzett/ajándékba kapott C.G. lakkjaim közül párat.
Alapnak az Up All Night-ot használtam, amely egy nagyon sötét tengerészkék lakk, enyhe gyöngyház csillogással, amely annyira enyhe, hogy még John B kezén is simán jól állna.

A lakk állaga a szokásos híg, folyós C.G., az ecset pedig az általam nagyon utált vékony, ennek megfelelően bénáztam is a lakkozással, folyt mindenhova, ahova nem kéne. Egy vastagabb réteg elég lenne, én megszokásból kettőt kentem fel. A színe mesés, imádom.
A manihoz középre húztam egy-egy csík "travel in colour"-t két rétegben, illetve a gyűrűsujjamra glitter szendvicset készítettem két-két réteg "be merry,be bright"  és "travel in colour" segítségével. Erre jött a Seche Vite, és íme.









2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök neki,mert néha nem érzem,hogy meddig menjek el díszítésben,mi az ami még nem túl sok :-)

      Törlés