2014. január 1., szerda

Szilveszteri körmök

Tegnap végre kiszabadultam, és el tudtam menni a ház urával egy szilveszteri fellépésére, így próbáltam gyorsan alkotni valamit, ami nem a szokásos "csak kilakkozom" mani, hanem közelebb áll a "nail art" kategóriához, csillogós is, viszont kézügyesség és idő hiányában nem igényel annyira nagy odafigyelést, és nehéz elrontani.
A választásom így egy fekete alapra esett, amihez a gyűrüsujjam kivételével ezüst fólia hatású lakkot (Orly - Shine), ezüst homok hatású lakkot (Golden Rose Holiday 51), és egy holo glitteres fedőlakkot (NYC - Lights Camera Glitter) választottam, hogy aztán sminkszivaccsal a körmök végeit befessem. A gyűrűsujjra matt fedőlakk került, illetve a karácsonyi ajándék OPI glitteres fedőlakkból (I snow you love me) tettem fel 3-3 nagy kerek glittert.
A fekete alap a maybeline colorama feketéje volt az első 7 körmön, majd a lakk anyira betúrósodott, hogy gyorsan váltanom kellett a tartalék fekete lakkomra, ami egy sima egyszerű Moyra lakk.
A Maybeline lakk jelenleg félig van, nem szoktam sokáig nyitva tartani egy üveget, de nagyon hamar, kb. két használat után kezdett besűrűsödni, csak azért van félig elhasználva az üveg, mert seche restore-ral higítva egy franken lakkhoz lett használva a fele. Kár érte, nagyon jól pigmentált lakk, egy rétegben fedne, míg a Moyra két, sőt három vékony réteget is igényel, viszont gyorsabban szárad a Moyra, de mégsem sűrűsödik be, és olcsó. A következő fekete lakkom valószínűleg egy Golden Rose lesz, azok árban és pigmentáltságban is jók szoktak lenni.
Tartósságban a manikűr pocsék volt, hiába kentem fel matt OPI Nail Envyt alapnak, Seche Vite-et fedőnek, a maybeline lakk pattogzott 6 órával később.
Az NYC lakk pedig túl híg, hatalmas cseppekben is alig van glitter. Mivel az aljára lesüllyedősek a glitterek, én hagytam állni 2 hétig, majd egyszerűen leöntöttem a tetejére kiült bázislakkból, így kicsit sűrűbb lett, de még így is küzdök a megfelelő mennyiségű glitter kihalászásával.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése