2014. január 24., péntek

A-England Sleeping Palace

Nagyon sokáig próbáltam ellenállni az A-England lakk láznak, nem is igazán értettem, hogy a bloggerek miért vannak odáig értük, külföldön, és itthon egyaránt. Aztán megláttam az első pár swatchot a Sleeping Palace-ről, és elkezdtem én is vágyni rájuk. Amikor még alig volt körömlakkom, és igyekeztem legalább egy hétig ugyanazzal a lakkal ellenni, volt egy padlizsánlilás-barnás metálfényű lakkom, amibe egyszerűen szerelmes voltam. A Sleeping Palace pedig ennek a holo verziója, és én egyből tudtam, hogy ez a lakk én vagyok, éreztem,hogy ezzel a termékével a márka mögött álló Adina megszólított engem (is).

Már párszor próbáltam a Naillandnél beszerezni, sosem volt belőle, de múlt héten végre az utolsó példányt sikerült megkaparintanom.



A lakk nagyon erősen pigmentált, az átlagosnál picit sűrűbb állagú, így egy réteg is tökéletesen fedett.  A finishe nem a legfényesebb, ezért fedőlakk szükséges hozzá. A tartósságára nem lehet panasz, 5 napig rajtam volt, és mostam vele hajat, ikea bútort raktam össze, keményen edzettem a körmeimet.



Következzenek a képek.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése