2013. november 25., hétfő

OPI - Peace & Love & OPI

Egy korszak lezárul. Mert én sosem vagyok 100%ig elégedett a lakkjaimmal. Vagy a tartósságukkal, vagy az ecsettel, vagy a fedéssel vannak gondjaim, esetleg a száradást szoktam kifogásolni, persze a blogon igyekszem nem a kihangsúlyozni a hátrányokat. De eddig sosem volt olyan körmölakkom, amibe első kenésre teljesen beleszerettem volna. Egészen máig.
Aztán jött az OPI San Francisco kollekciójának eme duokróm darabja.
Oké, a mini verziót vettem meg, de szuper ecset, két vékony rétegben szuper fedés, és csodaszép szín. Nem bírom levenni a szememet a kezeimről. Többet ennél nem is kell mondani, következzenek a képek. Semmi trükk nincsen benne, tényleg ennyire látszik egyszerre a két szín.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése