2013. november 24., vasárnap

Catrice - Picked Cherry Blossoms

Sok szót nem szeretnék vesztegetni erre a lakkra, alap darab kéne, hogy legyen, mert nagyon szép pink árnyalat.
Az idei Neo Geisha limitál kollekció darabja volt, a megjelenéskor hiába kerestem, végül egy eldugott Rossmann kifutó darabos pultjának legalsó polcán találtam meg. Elsőre majdnem visszatettem, mert teljesen úgy nézett ki, mintha már kb a harmadik ugyanolyan színt venném meg, de aztán a swatchokon felfedezhető pink gyöngyház csillogáson megakadt a szemem. A lényeg,hogy megvettem, most pedig végre ki is tudtam próbálni. A gyöngyház csillogásnak természetesen a körmökön nyoma sincs, ez sajnos Catrice betegség. A formula jó, nem túl sűrű, ennek ellenére egy réteg elég belőle, és gyorsan is száradt. Kicsit lehetne fényesebb a finish-e, de ezen bármilyen fedőlakk segít. A tartóssága a szokásos catrice, körömvégeken hajlamos hamar megkopni, de nem nagyon pattog le 2-3 napig.



           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése