2013. szeptember 26., csütörtök

Moyra shop haul

Mivel jövő héttől dolgozom, még gyorsan lementem a kizárólag munkaidőben nyitva lévő Moyra üzletbe (egyébként épp költöznek valahova,nem lesz kisker az új helyen), és az újdonságok küzül vettem pár dolgot.

A sand effect lakkok közül az aranyat, és a feketét választottam (852 és 855), valamint a gel look lakkokból a 908-as mély bordó lakkot vettem meg.

Gyorsan fel is tettem őket a körmömre, mert jelenésem volt valahol.

A tapasztalataim:

A sand effect lakkok legalább 3 vékony réteget igényelnek, 20 perc alatt száradnak csak meg, ami a homokhatású lakkokra nem jellemző. Az arany lakkot kentem fel,a feketével csak díszítettem, de szomorúan tapasztaltam, hogy 3 órával később már pattogott le az egyébként tökéletes állapotban lévő gyűrűsujj körmömről (alaplakknak az Orly Nail Defense-t használom, és nem szokott gondot okozni), ezt már sajnos több moyra lakknál is tapasztaltam.

A gel look lakk tényleg gel hatású, egy rétegben nagyon foltosan fed (az eladó állította,hogy egy réteg kell), kettőben szép nagyon. A száradásáról sem tudok nyilatkozni, mert Seche Vite-tel gyorsítottam a száradáson, viszont ezt a lakkot a SV rettentően zsugorítja, fél milimétert lehúzott a körmeimről a fedőlakk, ami miatt az első, foltosan fedő réteg a körmeimen rendesen fent van,de a második réteget viszahúzta a SV, ahol meg kimaradt egy pici, ott már most elkezdett lepattogni a körmömről. Lehet,hogy az alaplakkban van a hiba, a körmeimben kivételesen nem lehet, mert más lakkok simán 4-5 napig kibírták mostanában rajtam, ugyanolyan terhelés mellett.

Mindent összegezve nem bántam meg, hogy ezeket a lakkokat megvettem, mert tényleg szépek, de sajnos igaz rájuk a mondás, hogy "olcsó húsnak híg a leve".

Díszítésnek a bornpretty store-ról rendelt nagy kerek aranyszínű fém szegeccsel díszítettem egy-egy ujjamon a körmömet, ezt a körömdíszt innen rendelhetitek meg.

Ezen kívül vettem még egy körömágybőr puhító gélt, ami a manikűrnél szükséges, azzal semmi gondom nincsen, szépen felpuhítja,vissza lehet utána tolni, levágni.




1 megjegyzés: