2013. augusztus 14., szerda

újabb fehér mani

Ezúttal a ragasztószalagos technikával próbálkoztam, miután pshiit oldalán végre megtudtam a titkok titkát: ahhoz,hogy a ragasztószalag ne vigye le a már felkent és megszáradt körömlakk réteget, felhelyezés előtt párszor a kerünkön kell megnyomkodni, így kevésbé fog ragadni.

Szóval a szokásos fehér claire's lakk, valamint a miss sporty clubbing colours kollekció 346-os lakkját használtam (azt hiszem most china glaze néven fut tovább ez a szín - vicces).
Díszítésként "striping tape"-et akartam használni ,fel is vitem, szépen belenyomkodtam a még nedves zöld lakkba, rákentem egy jó vastag réteg SV-t, de persze 2 órán belül már pöndörödött a széleknél, így végül az Orly Luxe arany lakkjával pingáltam rá díszcsíkokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése