2013. augusztus 15., csütörtök

Duokróm (bogárpáncél hatású) lakk a Lovely-től

Mivel átmenetileg kicsit ősziesebbre fordult az idő, én is besötétültem egy kicsit.

A Lovely duokról szürkéslila/szürkészöld duokróm lakkját kentem fel, ezúttal fekete alapra (maybeline colorama-ne vegyetek ilyet, 3 használat után túrósra sűrűsödött, és az ecsetből is kiáll két hosszabb csálé szál), mert önmagában 3 réteg kellene belőle,hogy ne fedjen foltosan.
Próbaképp a 3 középső ujjamat próbáltam turbózni a born pretty store #1-es számú holo lakkjával, amely ezüstnek túl halvány,viszont megintcsak a tökéletes holo fedőlakknak bizonyult, mivel nem fedi el teljesen a duokróm lakkot, és hagyja érvényesülni a színváltást is. Persze nem olyan az egész, mint egy holografiukus multikróm lakk (pl. mint az Enchanted Polish lakkjai - amit lehetetlen megszerezni,mert 20 másodpercen belül elkel minden darab bármelyik webstore dobja őket fel)

Sok-sok kép következik, ronda körömággyal (a napi olajozás ellenére beszakadt, és nincs az az isten,hogy belevágjak az élő szövetbe), és az örök problémával: balkezes vagyok, ezért a jobbkezem lesz mindig szebb,de azt meg nehéz fotózni :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése