2013. augusztus 23., péntek

az elfoglalt anya 5 perces sminkje

Mindig is imádtam magamat sminkelni, egész nagy gyűjteményem van szemfestékekből, és mielőtt a kis törpillám megszületett, képes voltam reggel akár 20 percet is eltölteni a tükör előtt,hogy kifessem magam.
Na, amióta anya vagyok, rájöttem, hogy 5 perc is túl sok, ráadásul a töpörödött törp ördögök úgyis lopnak, és minél kevesebb cuccal sminkelek, annál jobb, mert nem tudnak annyi mindent elvenni, és eltörni.

A jelenlegi sminkelési rutinom tehát a következő:

Bobbi Brown BB Cream - ezzel alapozok, ecsettel viszem fel
Bobbi Brown Corrector - ez a kékesfekete szem alatti karikák ellen, egy kisebb erre a célra való ecsettel kenem fel, de ujjal is oda lehet ütögetni a bőrbe
Bobbi Brown Creamy Concealer - ez meg optikailag "kinyitja" a szemem, kevésbé észrevehetőek a szem alatti fáradt táskák, és egyszerűen kihangsúlyozza a szemet, felvitel lsd. fentebb, ujjal is lehet
Bobbi Brown Pot Rouge for Lips& Cheeks - arcpirosító és rúzs egyben, nem kell hozzá ecset, kézzel is fel lehet vinni
MAC Select Sheer Lose Powder - nekem ez vált de a smink fixáláshoz, ecsettel, vagy púderpufnival teszem fel
Bobbi Brown Long Wear Cream Shadow - szemhéjpúder helyett, akár ujjal is felmázolható szemfesték, ebből vannak fémes hatású árnyalatok is
Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner - tégelyes zselés zsemhéjtus, ecset kell hozzá, de én imádom a tust, ezért használom, nem feltétlenül van rá szükség
Clinique High Impact Mascara - szempillaspirál

Szóval a tus elhagyható, vagy a könnyű felvitel érdekében ecsetes, vagy tollszerű tust is használhattok. Pl ezeket:
http://www.maccosmetics.com/product/shaded/151/4253/Products/Eyes/Liner/Penultimate-Eye-Liner/index.tmpl
http://www.maccosmetics.com/product/shaded/151/341/Products/Eyes/Liner/Liquid-Eye-Liner/index.tmpl
Ha nem karikás a szemetek, a Corrector sem kell, ha meg az ecset a gond, akkor erre van ez a jópofa kis cucc:
http://www.bobbibrowncosmetics.com/product/2335/24765/Makeup/Face/Corrector-Concealer/Tinted-Eye-Brightener/SS13/index.tmpl



Egyszer igényel az ecsetek miatt nagyobb anyagi befektetést, és az igazat megvallva a Bobbi Brown és a MAC nem olcsó márkák, de a legjobb minőséget, a profi sminkes eladók által nyújtott segítséget figyelembe véve szerintem megérik az árukat ezek a holmik. Ezektől soha semmilyen bőrallergiám nem volt, és tényleg 5 perc alatt egy szép, használható sminket el tud a legbénább ember is készíteni.

Színeket azért nem írtam, mert mindenkinek a saját bőréhez és színeihez érdemes választania.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése